TUOTTEET

Näytetään maailmalle että ollaan liiton miehiä

Tästä kaimoille identiteettiä! Ovatpa myös erinomaisia lahjoja! Saatavilla tilaamalla ja rajoitetusti Markku-liiton tilaisuuksissa. Suomalaisen Markku-liiton viralliset tuotteet

Postitus- ja pakkauskulut sekä toimitusmaksu

Postitus- ja pakkauskulut riippuvat lähetyksen koosta ja painosta sekä valitusta maksutavasta (Postiennakko tai maksu tilille etukäteen). Maksu etukäteen tilille on merkittävästi edullisempi, sillä Postin perimä postiennakkomaksu lisää postituskulua peräti 9,90 eurolla. Tilimaksua käytettäessä tyypillinen max. 2000 gramman pakettilähetys (sis. kuljetus, pakkaus ja toimitusmaksu) on kuluiltaan noin 9 - 10 euroa.

Kevyet ja pienet lähetykset, kuten 1-3 pinssiä, ovat kulujen osalta n. 6 euroa sisältäen toimitusmaksun.

Maksun etukäteen tilille valinneet saavat sähköpostitse tiedot maksamista varten. Jos tilauksesi ei tule kirjepostina tai ns. pikkupakettina, saat saapumisilmoituksen, kun tilauksesi on noudettavissa. Nouda lähetys 1 viikon sisällä saatuasi saapumisilmoituksen.

Saatavuusvaraus

Varastotilanteen muutosten vuoksi kaikkia tuotteita tai kokoja ei aina ole saatavilla. Saat sähköpostiisi tiedon, jos tilaamasi tuote on loppunut. Oikeus tuotteiden hinnanmuutoksiin pidätetään.