SÖÖRIEN PUOTI

Näytetään että ollaan Markkuja ja liiton miehiä

Markku-liiton viralliset tuotteet Söörien puodista. Tilaa täältä tai hanki Markku-liiton tilaisuuksissa. Suosittuja myös lahjoina kaikille Markuille!

VALIKOIMA UUDISTUU! Uutuutena Söör Markku -lippikset. Tulossa mm. uusi t-paita.

Lähetettävän tilauksen kustannukset ja toimitus

Postitse tai Matkahuollon kautta lähetettäviin tilauksiin lisätään postituksen/kuljetuksen hinta, lähetyspakkauksen hinta sekä toimitusmaksu. Postituksen/kuljetuksen hinta riippuu lähetyksen koosta ja painosta sekä valitusta maksutavasta (Postiennakkomaksu tai maksu etukäteen). Maksu etukäteen on merkittävästi edullisempi tilaustapa, sillä Postin perimä postiennakkomaksu lisää postituskulua peräti 9,90 eurolla.

Maksun etukäteen valinneet saavat sähköpostitse laskun, jonka mukaan maksu suoritetaan. Tilatut tuotteet lähetetään maksun saavuttua. Postiennakkotilaaja maksaa tilauksen lunastaessaan sen postin palvelupisteestä. Jos postiennakkolähetys ohjataan Postin noutolokerikkoon, tilaaja saa tekstiviestinä linkin postiennakkosumman maksuun. Maksamisen jälkeen uusi tekstiviesti kertoo lokeron sijainnin ja avauskoodin.

Kirjepostiluokassa ja ns. pikkupakettina kulkevat lähetykset jaetaan tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen. Suuremmat pakkaukset postitse ja Matkahuollon lähetykset noudetaan tilausosoitteen mukaisesta palvelupisteestä. Noudettavissa olevasta lähetyksestä ilmoitetaan tekstiviestillä. Nouda lähetys viikon sisällä saatuasi ilmoituksen.

Saatavuusvaraus

Varastotilanteen muutosten vuoksi kaikkia tuotteita tai kokoja ei aina ole saatavilla. Saat sähköpostiisi tiedon, jos tilaamasi tuote on loppunut. Oikeus tuotteiden hinnanmuutoksiin pidätetään.