Söör Markku -lippikset

Lippis 3

Dad-lippis,  Söör-tunnus. Hinta jäsenille 23 €

(Hinta muille 27 €)

Söör Markku -lippis… se on pääasia! Nämä lippikset viimeistelevät täydellisen Söör-pukeutumisen sekä toimivat yhtä pätevästi myös omillaan. Lippisten näyttävät Söör-tunnukset ja tekstit on brodeerattu kankaaseen ja ne kestävät erinomaisesti käyttöä.

Lippismalleja on kaksi. Armeijatyylinen ”Army”-malli (Lippis 1) ja rento dad-mallinen peruslippis (Lippis 2 ja Lippis 3). Lippikset 2 ja 3 eroavat vain brodeerauksen osalta.

Etu jäsenille! Säästä tilaamalla kaikki kolme tai vähintään kaksi lippistä

Lippikset 1, 2 ja 3 yhteishinta jäsenille 64 € (etu 8 euroa)

Lippis 1 yhdessä lippis 2:n kanssa yhteishinta jäsenille 45 € (etu 4 euroa)

Lippis 1 yhdessä lippis 3:n kanssa yhteishinta jäsenille 45 € (etu 4 euroa)

Tuotetiedot

Lippis 1 (army): 100% puuvilla, musta. Reilu ympärysmitan säätövara takana tekstiilitarralla. Puhdistus kostealla sienellä tai varovaisesti käsin pesemällä.

Lippis 2 ja 3, (dad): 100% puuvilla, musta. Ympärysmitan säätö takaa solkiremmillä. Puhdistus kostealla sienellä tai varovaisesti käsin pesemällä.

Tee ennakkotilaus 31.8. mennessä. Syyskuun alussa saat vahvistuksen sähköpostiisi ja maksuohjeet ja hinnat kuluineen, jos tilaus toteutuu. (Lue alta tilausvarauma.)

Tilausvarauma: Mikäli ennakkotilausmäärä jää jommankumman tai molempien mallien osalta merkittävän vähäiseksi, pidätämme oikeuden jättää toteuttamatta kyseisen tai molempien lippisten teettämisen. Tällöin myös ennakkotilaus raukeaa ja asiasta ilmoitetaan syyskuussa.

Toimitusvaihtoehdot: postitse syyskuun lopussa/lokakuun alussa (pakkaus- ja postituskulut lisätään) tai lunastus Hämeenlinnan Syyspäivässä 26.10. (ei lähetyskustannuksia) tai nouto Espoossa syyskuun lopusta alkaen (ei lähetyskustannuksia). Noudon Espoosta valitseville ilmoitetaan osoite ja ajankohta sovitaan.