Autotarra "25 vuotta hyvää syytä"

Markku-liiton juhlavuoden erikoistuote - saatavilla vain tänä vuonna

Tänä vuonna juhlitaan Markku-liiton 25 vuoden taivalta. Pane viesti autoon, matkailuautoon, perävaunuun tai ihan mihin vain, missä katsot sen olevan oikeassa paikassa.

Jäsenhinta 5 € (jos tilaat vähintään kolme tarraa, hinta 4 e/tarra)

Hinta muille (ei-jäsen) 8 € (kun tilaus vähintään kolme tarraa, hinta 6 e/tarra).

Tarran koko on 40x10 cm.

Tuote on hyvin säätä kestävä laminoidulla pinnalla varustettu polymeeritarra.

Tee ennakkotilaus 20.5. mennessä. Tarratilaus toteutuu, jos ennakkotilauksia tulee vähintään 200:sta tarrasta. Saat sähköpostilla tiedon (ja maksuohjeet) tilauksen toteutumisesta 20.5. jälkeen. Älä siis tee mitään maksusuorituksia ennen kuin saat siihen ohjeet.

Vinkki! Tarran voi kiinnittää ikkunaan tai koriin. Helpoimmin tarra irtoaa ikkunoista. Jos kiinnität koriin, kannataa maalipinta ensin vahata. Kun haluat irrottaa tarran, lämmitä sitä ensin lämpöpuhaltimella tai hiustenkuivaimella. Älä käytä teräviä työkaluja: kynsi tai muovikortti on hyvä

apuväline. Liimajäämät irtoavat esim. piki- ja tervatahrojen poistoon tarkoitetuilla

autonpuhdistusaineilla.