OMASIVU

Tarkista ja muokkaa jäsenyystietojasi

KIRJAUDU OMASIVULLE

Suomalainen Markku-liitto on entistä paremmin saavutettavissa verkon kautta. Yksi uudistuksista on Omasivu – jokaisen Markku-liiton jäsenen henkilökohtainen oman jäsenyytensä tietopaketti ja muokkaustyökalu verkossa. Luonnollisesti tietenkin hyvin suojattuna jäsenen luoman tunnuksen ja salasanan takana.

Omasivulta voit tarkistaa kädenkäänteessä tietoja, joita ennen piti erikseen kysellä Markku-liiton hallitukselta tai ”toimiston” puolelta. Nyt ne kaikki ovat koko ajan saatavilla yötä päivää!

Minä vuonna liityin? Maksoinko jäsenmaksun jo keväällä? Onko minulle lähetetty oma jäsenkortti? Kenelle pitäisi ilmoittaa uusi puhelinnumero ja osoite? Miten voin vaihtaa jäsenkirjeen ja jäsenmaksun vastaanottotavan?

Näihin kysymyksiin on vastattu satoja kertoja. Nyt jäsen ja hallitus pääsevät molemmat helpommalla, kun tarvittaessa Omasivun kautta asiat sujuvat hetkessä sen sijaan että pitäisi odotella päiväkausia vastausta sähköpostikyselyihin.

Ja hei, vaikka meillä on nyt tällainen hieno itsepalvelu-palvelu, se ei tarkoita, ettemmekö auttaisi ja neuvoisi yhtä mielellämme kuin ennenkin.

Mitä Omasivulla voi tarkastella ja tehdä?

Voit tarkastella:

Ja tehdä toimenpiteitä:

Tarvitsetko kirjautumislinkin Omasivullesi?

Saat sen napsauttamalla kirjautumisikkunassa tekstiä "Salasana hukassa?"