JÄSENEKSI

Tule ja tee elämästäsi hauskempaa!

Liity Markku-liittoon

AVAA JÄSENHAKEMUS

Muovinen jäsenkortti toimitetaan muutaman vuoden välein.

Jäsenenä saat jäsenpostia, Markku-liiton jäsenkortin (sähköinen ja muovinen), oikeuden osallistua Markku-liiton tapahtumiin ja tulla lyödyksi Söör Markuksi Söörmarkussa. Saat myös etuja tapahtumissamme ja Markku-liiton tuotteita jäsenhintaan.

Jos kysyt jäseniltämme, parhaimpana jäsenyyden antina pidetään kuitenkin sitä hyvää tunnelmaa ja kaverihenkeä, joka tapahtumissamme vallitsee. Siitä olet sinäkin osallinen tämän joukon jäsenenä. Samalla huomaat että yhteisö, joka on syntynyt onnellisten tähtien johdattelemana hengittää rennosti ja siirtää saman hyvän olon myös jäseniinsä.

Tällaista ei voi rahalla ostaa, mutta vuotuisella 20 euron jäsenmaksulla nautintaoikeus siihen on ainainen.

Ohjeet

1. Avaa jäsenhakemus, täytä lomake, tarkista että antamasi tiedot ovat oikein ja lähetä hakemus.

2. Lähetämme sinulle maksutiedot liittymisvuoden jäsenmaksun maksamiseksi. Jatkossa kunkin kalenterivuoden jäsenmaksu maksetaan syyspostituksen yhteydessä toimitettavin maksutiedoin.

3. Kun jäsenmaksu on saapunut Markku-liiton tilille, kirjaamme tietosi jäsenrekisteriin ja lähetämme sinulle kirjautumislinkin Omasivullesi, jossa voit tarkistaa ja tarvittaessa korjata jäsenrekisterissämme olevia tietoja. Samassa yhteydessä saat sähköpostiisi linkin henkilökohtaiseen sähköiseen Markku-liiton jäsenkorttisi.

Kevätkirjeemme saapuu tavallisesti maaliskuun aikana ja syyskirjeemme seuraavan vuoden jäsenmaksulaskun kanssa syyskuussa. Lisäksi tarvittaessa lähetämme muita uutiskirjeitä.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta toimia Internetin kautta, voit lähettää jäsenhakemuksen ja jatkossa jäsentietojen muutokset postitse osoitteeseen:

℅ Markku Ruokolainen

Käpylinnunkaari 3 C

16300 ORIMATTILA

Jäsenmaksu on 18-vuotta täyttäneiltä 20 euroa vuodessa. Nuoremmilta Markuilta jäsenmaksu on 10 euroa vuodessa. Jäsenmaksut ovat voimassa toistaiseksi.

Kun yhteystiedoissasi tapahtuu muutoksia, tee vastaavat muutokset verkossa Markku-liiton jäsenrekisteriin. Jos et halua itse muokata jäsentietojasi, voit lähettää muutokset sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat(at)markkuliitto.fi.

On ensiarvoista muistaa etenkin osoitemuutokset ja sähköpostiosoitemuutokset! Vain oikeat yhteystiedot varmistavat jäsenpostisi ja jäsentiedotteiden perilletulon.

Tutustu Markku-liiton sääntöihin ja jäsenrekisteriä koskevaan henkilötietolain mukaiseen rekisteriselosteeseen